Mircea Badea

Sunday, July 23, 2006

Social Bookmark thisClick to Social Bookmark

test

16 Comments:

Blogger theblacklifgt6 said...

Um nici nu stiu ce comm sa las ca nu am gasit nika pe blog..mirciutza pune niste poze cu u sa te vedem si niste cugetari specifice a la mircea badea..fi rau!:))Go Badea

11:36 AM  
Blogger Odorica Ion said...

Dezamagire. Am reusit si eu sa intru pe blogul domnului Mircea si nu am gasit nimic. In orice caz cu toate ca sint pensionara, ma uit in fiecare seara la emisiunea "In gura presei" si am impresia ca dvs. imi rostiti propriile ginduri, cu propriile dvs. cuvinte. Sint un fan inrait. "Succesuri !!!"

10:46 AM  
Blogger Motoc Lavinia said...

pune si tu ceva pe blog uitae si tu pe blogul meu http://www.informatiiinfo.blogspot.com

3:46 AM  
Blogger adrian ionut said...

Mircea mai pune si tu niste poze pe blog.....))esti cel mai tare

12:07 PM  
Blogger Adma said...

ce e asta...?!...asta chiar e progilul lui mircea badea?!...cum asa...nu vad nimic...n-am gasit nimic...ce e in neregula cu lumea asta:))....aaaaa si intrati si voi pe http://juenalulmodei.blogspot.com astept pareri:D

3:16 PM  
Blogger Julia said...

Mircea Badea..super prezentator la "In gura presei" ..nu stiu cum sa incep. In fiecare seara la 23:06 dau pe antena 3 si ascult parerile si analizele domnului BADEA,care spune lucrurilor pe nume,ba ironic,sarcastic,desi extrem de realist. Am doar cuvinte de lauda la adresa domnului pt simplul fapt ca se exprima concret si intelege toata lumea. Poate trebuie sa influenteze cumva sau poate acesta e rolul si meseria domnului,dar are domnul Badea niste gesturi foarte haioase si intretine atmosfera in fiecare seara. Imi place replica "hai pa de aici" Sau "Bine hai pa" si "papapapa" si cand critica prostia femeilor dezbracate din reviste dar si fizicul lor,ca sa nu mai zic de politica!! Foarte tare, domnule Badea si tine-ti-o tot asa si sper sa va treaca raceala ;) Imi puteti raspunde pe mail!

1:52 PM  
Blogger mariuscordea said...

emisiunea e foarte tare,doar ca eu nu o pot urmari decat pe net,dimineata ,si din pacate constat ca niciodata nu sint in stare administratorii site-ului sa upload-eze emisiunea.nu prea isi fac treaba baietii.

2:23 AM  
Blogger Dragos Alexandru said...

Da.... Deocamdata nimic Mirciulica..... Ce blog mai e si asta? http://profitable-business-site.blogspot.com/

5:03 AM  
Blogger tibi_levi2008 said...

Esti foarte rezistent Mircea cum reusesti sa faci asta?
M-a intreb pe motivul ca in fiecare zi in ROMANICA tot ce se intampla e stire negativa fie politic fie social.
Este carcteristic romanesc pardon Dacic sau Daco-Roman.
Din momentul in care ca si natiune????!!!!tinem umbra pamantului tot asa ne-am comportat in decursul istoriei ba tradam pe cineva ba uitam ce s-a intamplat acuma 3 sutimi de secunda.

12:09 AM  
Blogger Anca MARIA said...

Dan Puric, Dan C. Mihailescu, Solomon Marcus, Radu Beligan, romani din afara tarii, savanti, literati, actori, economisti, medici, artisti, Moshe Idel, Elie Wiesel, si cati altii. Sa vorbeasca, sa ne invete, sa ne incante, sa facem CU EI de toate ... Arhitecturi, teatre, case, poduri, parcari, drumuri, universitati, cercetare, creatie, educatie, invatamant, legi, bani, etc. De toate, orice. Numai conducatorii acestei clase politice sa nu mai acceptam sa colaboram nici macar DOAR cu "Buna ziua".

Ce ar fi sa avem curajul sa divortam de Basescu, Udrea, PDL, PNL, PSD, UDMR, si ceilalti "politicieni" ?

Ce ar fi ?

8:15 AM  
Blogger Victoria said...

Ce suntem noi acum? Prima tara condusa de un guvern bolnav de cleptomanie.

1:02 PM  
Blogger Victoria said...

Ce suntem noi acum? Prima tara condusa de un guvern suferind de cleptomanie.

1:02 PM  
Blogger Ciupanezu said...

Posesorul acestui blog te rog sa ma contactezi la id-ul acesta cat mai de curand :
Boykanu

5:06 AM  
Blogger zonaOVI said...

www.zonaovi.blogspot.com

5:47 AM  
Blogger Andrei Mihaela said...

urmurmăreşte şi blogerul meu
http://andreicmihaela.blogspot.com/

8:33 AM  
Blogger ulise said...

salut! esti tare tine-o tot asa dar nu te mai vaita ca ai ramas in tara ca nu o duci chiar asa de rau cum ai spus-o tu in emisiune

9:51 AM  

Post a Comment

<< Home